Σάββατο 22 Μαΐου 2010

Τα δύο βήματα

Για να μπορέσουμε να πραγματοποιήσουμε την επιθυμία μας να πειραματιστούμε σε ενα πιο απλό μοντέλο ζωής, πρέπει να κάνουμε δυο σημαντικά βήματα:

1)Παύση της δικής μου μισθωτής εργασίας
2)Απομάκρυνση από το αστικό περιβάλλον

1)Παύση εργασιών, όπως λέμε παύση πληρωμών


Αυτή ήταν και η πιο σημαντική απόφαση που μας άνοιξε ένα νέο δρόμο προσέγγισης των πραγμάτων. Μετά την απόκτηση και του δεύτερου παιδιού μας, η εργασία μου σαν μισθωτή σε κάποιο υπουργείο δεν είχε πια καμία λογική.Το μοντέλο που θέλει τη μαμά 10 ώρες (μαζί με τις μετακινήσεις) έξω από το σπίτι, να δουλεύει για να πληρώνει γυναίκα να φροντίζει τα παιδιά της, και να χάνει τις πιο όμορφες και μοναδικές στιγμές τους (για να μην αναφέρουμε τι χάνουν τα παιδιά, ας αρκεστούμε στη μαμά προς το παρόν) με μοναδικό κέρδος ελάχιστα ευρώ το μήνα, μου ήταν τελείως παράλογο. Άλλωστε, το πολυδιαφημισμένο μοντέλο της επαγγελματικά και γονεϊκά πετυχημένης μητέρας, που βρίσκεται όλη την μέρα εκτός σπιτιού και προσφέρει 10 λεπτά ποιοτικό χρόνο στα παιδιά της πριν κοιμηθούν, δε μου ασκούσε ποτέ καμία ιδιαίτερη γοητεία.
Κάθε λεπτό στη δουλειά ήξερα ότι ζωή μου είναι έξω από εκεί. Από τη στιγμή που αντίκρυσα το βλέμμα του μικρού μου, όταν πριν από μερικές μέρες έκανε τα πρώτα πρώτα του βήματα και ήρθε στην αγκαλία μου γελώντας, ήξερα πως για μένα δεν υπήρχε άλλη επιλογή. Έτσι, με την ανεκτίμητη υποστήριξη του συντρόφου μου, πήρα την μεγάλη απόφαση να σταματήσω την εργασία μου εκτός σπιτιού. Και μάλιστα σε καιρούς χαλεπούς, που ένας μισθός δημοσίου αν και πετσοκομμένος εξακολουθεί να είναι ένας σταθερός μισθός. Ελπίζω η τύχη να είναι με το μέρος μας σε αυτό το σημείο!

Το βασικό θέμα που έπρεπε να λύσω βέβαια είναι αυτό της ασφάλισης. Αλλά εδώ καθαρά λόγω τύχης, το γεγονός ότι είμαι μηχανικός, μου δίνει την δυνατότητα να ασφαλίζομαι χωρίς να εργάζομαι από τη στιγμή που εξοφλώ τις ασφαλιστικές μου υποχρεώσεις.
Η απόφαση αυτή λοιπόν σε συνδυασμό με την ελεύθερη απασχόληση του συζύγου, μας έδωσε την δυνατότητα να σκεφτούμε σοβαρά πια το ενδεχόμενο απομάκρυνσης από το αστικό περιβάλλον.

2)Απομάκρυνση από το αστικό περιβάλλον



Κάπως έτσι φτάσαμε στην δεύτερη απόφασή μας, να βγούμε έξω από την Αθήνα. Σε κάποιους μπορεί να ακούγεται μια εύκολη απόφαση αλλά για εμάς που είμαστε παιδιά της πόλης είναι ένα μεγάλο βήμα. Πρώτα έπρεπε να βρούμε το πού θα μετακινηθούμε. Επιλέξαμε τελείως τυχαία κάποιες περιοχές στο χάρτη, που ήταν σε μια αποδεκτή απόσταση από τις δουλειές του συζύγου και υπήρχε δημόσια συγκοινωνία και αρχίσαμε την αναζήτησή μας.
Αρχικά τις επισκεφτήκαμε για να δούμε τι συναισθήματα μας γεννούσαν.Και πραγματικά τα πρώτα δευτερόλεπτα που αντικρύζεις έναν τόπο και τον περπατάς, ξέρεις αμέσως αν σου κάνει η όχι. Έτσι καταλήξαμε σε δυο τρεις περιοχές και αρχίσαμε να ψάχνουμε κάποιους επιμέρους παράγοντες όπως περιβαλλοντικά θέματα, σχολεία, τιμές περιοχής για μια αγορά αργότερα,προσφορά κατοικιών κλπ. Τελικά καταλήξαμε σε μια περιοχή, που θεωρούμε πολύ όμορφη και αρχίσαμε να αναζητάμε την νέα μας κατοικία.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου